domingo, 24 de noviembre de 2013

Atc'c de Halloween

Hola a tothom!

Porto uns quants dies sense escriure i tinc un munt de cosetes per ensenyar-vos ;)
Avui, abans que acabi el mes de Halloween, Castanyada o Tots Sants, us volia ensenyar els Atc d'intercanvi que vaig rebre i el que vaig fer jo. Com no podria ser d'una altra manera, l'intercanvi del mes era "Halloween".

Aquí els teniu tots:

Disculpeu que no pugui posar la foto del dret ¬¬'
I ara, un per un:
El que vaig fer jo va ser aquest:

Molt senzill però amb sorpresa ;)

Estires de la solapa i... BOOO! :D

I els de les meves companyes:

La Lola va fer un desplegable impressionant.

 

Fins i tot la part del darrera estava molt treballada.


L'ATC de la Montse era una mena d'invitació.

ATC de la Núria, molt maca i divertida alhora.
ATC de la Maria amb un aire misteriós gràcies a la boira.
El seu blog és: lahoradelscrapbooking.blogspot.com

ATC de l'Anabel.
Les papallones de colors s'han tornat negres per Halloween.
ATC de la Virtu, que ja hem coincidit en altres ocasions.
L'aranya de metall i els trossos de bena gris la fan molt especial.
Disculpa que estigui del revés...

Us han agradat? D'aquí a poquet, l'intercanvi del novembre: " La tardor". 
Però, potser que us parli d'altres cosetes també ;)

Ens anem veient!

Laura














No hay comentarios:

Publicar un comentario