miércoles, 17 de julio de 2013

Benvingut/da! ;)

Bon dia a tothom!!

Després de mesos pensant en crear o no un blog sobre les cosetes que faig i aprofitant les meves merescudes vacances, he decidit llençar-me i aquí estic. 

M'agrada molt el tema manualitats, scrapbooking i dolços, així que des del meu raconet, procuraré ensenyar-vos les meves petites i modestes creacions. 

Sóc conscient de la quantitat de blogs que hi ha i la meva intenció és només la de passar-m'ho bé i donar a conèixer una miqueta més el que faig com a hobby.

Ens anem veient.

Mil petons!

Laura

3 comentarios:

  1. Benvinguda al club de blogaires !!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Núria!!
      Encara estic descobrint cosetes jejeje
      Un petó i a gaudir de l'estiu ;)

      Eliminar
  2. woohoo!

    ala, ya he spameado, no volveré a aparecer por aquí =D

    ResponderEliminar