lunes, 22 de julio de 2013

Bossa 5 sentits

Bona tarda a tots!!

Avui volia ensenyar-vos un regal d'aniversari que vaig preparar per algú molt especial. 

Fa uns mesos va ser l'aniversari de la meva parella i li vaig fer una "Bossa dels 5 sentits". Potser ja heu sentit a parlar però jo us explicaré la que vaig fer per ell. 

Primer, vaig pensar un llistat amb tots els possibles regals que podia fer relacionats amb els sentits (vista, oïda, tacte, gust i olfacte).  

Un cop els tenia comprats i preparats, els vaig embolicar, cadascun amb un número. Com veureu tot segueix una mateixa línia crafty-scrapera, com a mi m'agrada ;).






Per donar-vos una idea dels possibles regals relacionats amb els diferents sentits, us diré que vaig comprar un llibre (vista), un val per un sopar en un restaurant que li agrada molt (gust), un massatge pels dos (tacte), una radio per la dutxa (oïda) i una colònia (olfacte). 

Un aspecte molt possitiu a l'hora de fer aquest regal és que hi ha una amplia gama per escollir en funció del vostre pressupost. És a dir, per exemple, en comptes de regalar un sopar, podeu regalar una capsa de bombons. La varietat és infinita! ;)

A partir d'aquí, vaig preparar un mini-àlbum sobre nosaltres. 
El tutorial, el podreu trobar al blog de "Pega,papel o tijeras", concretament aquí

En aquesta ocasió, vaig fer un "mini 6 paraules".  Us deixo algunes imatges:





Us aspecte que em va fer decantar per aquest tipus d'àlbum, és la quantitat de "butxaquetes" que hi ha. Dins de cadascuna, vaig posar-li tags envellits amb tinta distress amb cada sentit escrit amb tècnica d'embossing i amb un número que el relacionava amb cada paquet. 



Un cop vaig tenir l'àlbum, ho vaig posar tot dins d'una bosseta xula i llestos. No cal dir que li va encantar! ;)





La veritat és que és un regal molt maco de preparar i que agrada molt al estar 100% personalitzat.

Espero que us hagi agradat i que ho poseu en pràctica. 

Ens anem veient,

Laura


5 comentarios:

  1. Una idea molt bonica, no m'estranya gens que li agradés tant! Un *

    ResponderEliminar
  2. Enhorabuena por el inicio del blog y que sigas haciendo muchas cosas (entre ellas ATC´s). Te seguiré. Besos

    ResponderEliminar
  3. Un regalo diferente y original, muy chulo.Bienvenida al blog, yo tambien soy novatilla en esto , pero esta bien para mostrar los trabajos.Saludos Laura

    ResponderEliminar