lunes, 21 de octubre de 2013

ATC La tornada a l'escola


 Bona tarda a tothom!!

Avui us volia ensenyar unes quantes autèntiques obres d'art que van arribar a casa meva durant el mes de setembre.  Si, si... intercanvi d'ATC de la tornada al cole! jeje Anem a pams.

Primer, una foto de grup:


Aquesta és la que vaig fer jo:



Una mica de distress per envellir, un llibre, un calendari i una pissarreta. Força senzilla tenint en compte el que van fer algunes de les meves companyes ;)

ATC de la Meritxell Rodríguez.

ATC de la Mª Cruz Nuñez 

ATC de l'Elisabet Navarro
ATC de la Juani Castillo (per davant)
ATC de la Juani Castillo (per darrera). Atenció a les nanses de la motxilla.
ATC de la Nekane del blog http://nekane-nekanescottage.blogspot.com.es/

ATC de la Nekane amb tot el que amagava a la butxaca ;)
ATC de la María, del blog http://lahoradelscrapbooking.blogspot.com.es/

ATC de la María per dins...
Més ATC de la María :)

Us han agradat? Oi que són xules? ;)
Disculpeu que les ATC de la Mª Cruz i l'Elisabet estiguin de costat. Avui estic barallada amb la web ¬¬' xD

Ens anem veient!

Laura



1 comentario:

  1. Que chulada!!!! No se cual me gusta más...Soys todas unas artistazas!!

    ResponderEliminar