viernes, 18 de octubre de 2013

Un llenç de benvinguda

Bona tarda a tothom!

Avui us porto un llenç que vaig preparar per al naixement del fill d'una amiga. Es tracta d'un treballet molt senzill de fer però vistós.

Primer, vaig agafar un llenç de 15x21cm i vaig pintar-lo amb tinta en spray del color "Wild plum" de la marca Ranger.
Tot seguit, vaig afegir la banderola feta amb washi tape y vaig fer una butxaqueta on vaig enganxar la primera foto del nen que em va enviar la meva amiga pel mòbil.
Dins de la butxaqueta, vaig posar un tag amb les seves dades del naixement: data, hora, pes i mida.
Per acabar, vaig enganxar unes floretes de paper amb un botó, una cinta de flors i una rodona troquelada amb el nom de l'infant.




Us agrada? És un detallet molt maco per fer quan vas a visitar-lo per primer cop ;)

Bon cap de setmana!

Laura

No hay comentarios:

Publicar un comentario