lunes, 7 de octubre de 2013

Banderoles de tela

Bona tarda a tothom!

Feia molts dies que no actualitzava però és que tinc una coseta al cap de la que ja us parlaré una mica més endavant i he estat treballant en ella ;)

Avui però, us volia ensenyar unes banderoles de tela que vaig fer farà una setmana per portar a l'escola on treballo. He de dir que és el meu primer treball amb màquina de cosir i que, tot i que em va costar una mica adaptar-me a la màquina i dominar-la, estic molt contenta de com han quedat.

Per fer-les necessitarem:

- Un tros de tela ( jo vaig comprar mig metre de tela FREDRIKA a l'Ikea, per veure-la clica aquí.)
- Unes tisores
- Un llapis
- Una regla
- Una plantilla del tamany que volem fer cada banderola.
- Una màquina de cosir (en el cas que no en tingueu, ho podeu fer a mà, però òbviament, trigareu bastant més).
- Un tros de cinta per unir totes les banderoles (perdoneu que no surti a la foto)


Un cop tenim tot el material llest, ens posem a treballar.

Primer, hem d'agafar la tela, estirar-la a sobre d'una taula i, per la part on no hi ha dibuix, començar a copiar banderoles amb el llapis i amb la plantilla que tenim feta. Ho fem amb llapis perquè si la tela és fina o clara, podria traspassar i quedar marcat per l'altra banda.
Ha de quedar algo així:


Després, hem de retallar cada triangle deixant un marge per on cosirem. Intenteu deixar més marge que jo, ja que després d'haver-ho fet, vaig tenir alguns problemes amb el poc espai i la màquina de cosir. Per poc em cuso un dit! jejeje


Fixeu-vos que, a l'hora de cosir, heu d'unir les dues parts amb dibuix de manera que cosiu la part del "revés", així, quan doneu la volta a la tela us quedarà una costura més maca.


Un cop tenim totes les banderoles cosides, posem un tros de cinta del color que vulgueu i anem cosint banderola a banderola. Quedarà així:



Deixeu un tros de cinta a l'inici i al final de la tira de banderoles per tal de poder-la penjar d'on sigui.


I així és com queda la banderola penjada a la classe dels més petitons de l'escola:





Oi que és maca? A mi m'agrada molt perquè aporta colors i alegria :)

Espero que us hagi agradat.

Ens anem veient!

Laura









1 comentario:

  1. Aaaaiiinnss!!!! Llastima que no estiguis amb mi a la classe, t'han quedat maquíssimes!!! Però si vols pots fer unes per la nostra classe!! Jijijijij

    ResponderEliminar