jueves, 26 de septiembre de 2013

ATC estiuenc

Bona tarda a tothom!!

Avui us volia ensenyar els ATC de l'intercanvi d'estiu. 
Com a l'entrada anterior ja vaig explicar-vos el que són, no m'explaiaré gaire.

Aquest és el que vaig fer jo per enviar a les meves compis de grup:


Per a que sapigueu el que s'escriu al darrera i saber a qui pertany cada ATC:



I tot seguit, us ensenyo els que em van arribar a casa:

ATC de la Bet Alonso, del blog unxicdscrap.blogspot.com

ATC de la Meritxell Rodríguez

ATC de l'Ester Serrat

ATC de la Raquel Lara

ATC de la Eva Illana

I ara, una foto de grup:


Oi que són macos?? 
Ara mateix estem en ple intercanvi de "la tornada al cole". Un cop m'arribin tots, ja faré una entrada per ensenyar-los.

Ens anem veient!!

Laura







No hay comentarios:

Publicar un comentario